Op ‘Prinsjesnacht’, de tweede maandagavond in september, starten wij het nieuwe seizoen van "Café Politiek". Aan de hand van enkele hoofdthema’s voeren we op de avond van 14 september a.s., voorafgaand aan Prinsjesdag, in informele sfeer discussie in debat. U kunt zich hier aanmelden voor deze gratis toegankelijke avond vol discussie!

Prinsjesnacht 2015 organiseert Café Politiek dit jaar met hulp van de hoofdsponsor
Gastsprekers.nl. Café Politiek vormt onderdeel van Stichting Burger.

Prinsjesnacht 2015 vindt maandagavond 14 september plaats in het Nutshuis te Den Haag, een voormalig bankgebouw op loopafstand van het Binnenhof (Riviervismarkt 5, Den Haag). Traditiegetrouw brengt Stichting Burger dit jaar op de tweede maandagavond in september tijdens Prinsjesnacht een aanvullende troonrede uit. Deze Troonrede gaat verder waar de Koningin ophoudt in haar toespraak en is opgesteld door een groep onbekende columnisten van Stichting Burger. Na Prinsjesnacht kunt u de aanvullende troonrede 2015 terugvinden op www.stichtingburger.nl. Tot Prinsjesnacht lag er een streng embargo op het document. U kunt hier al wel een voorgaande, Aanvullende Troonrede inzien: 2014

U bent van harte uitgenodigd u aan te melden voor deze bijzondere avond. U kunt zich hier inschrijven, dan wel via de sociale media uw interesse kenbaar maken. Toegang op basis van bevestiging onzerzijds.